جلسه ای در دفتر مدیریت شرکت چوب فریم با حضور عضو هیأت عامل و سرپرست شرکت ، بخشدارمحترم دودانگه و رئیس محترم شورای بخش و اعضای محترم شورای روستاهای بنافت و چند تن از ریش سفیدان و بزرگان منطقه و پاسگاه انتظامی سنگده با موضوع بررسی مسائل منطقه و تقویت تعاملات فی مابین برگزار گردید.

درابتدا آقای مهندس علی پور بخشدار دودانگه ضمن تقدیر و تشکر و تبریک به مناسبت انتصاب مدیرعامل جدید شرکت چوب فریم، مباحثی را در خصوص مسائل پیش آمده در منطقه مطرح کرد و خطاب به حاضرین گفت: باید به سیاست های مدیریتی شرکت احترام گذاشت و از نمایندگان مردم منطقه خواست که با کمک و همکاری خود شرکت را یاری نمایند تا طرح ها و برنامه های شرکت نحقق یابد و انشالله مدیر عامل جدید در زمان شروع بکار طرح ها از نیروهای کار منطقه استفاده خواهد کرد و سیاست های شرکت را با توجه به شرایط خاص پیش آمده چند سال اخیر (واگذاری به بخش خصوصی) درست دانسته و نوید آینده ای مثبت و خوب را آرزو کردند. وی در ادامه از مدیر عامل شرکت خواست تا با توجه به وجود جوانان مستعد و تحصیل کرده در منطقه حتما نگاه ویژه ای را داشته باشد و همچنین بزرگان منطقه دارای ظرفیت های خاصی هستند که بهره مندی از توان و دانش آنان می تواند در تحقق برنامه ها موثر باشد.

در ادامه ریاست محترم شورای بخش، اعضای شوراهای منطقه و بزرگان هرکدام به بیان دیدگاه ها و دغدغه ها پرداخته و با بیان مشکلات معیشتی جوانان و بیکاری آنها از مدیریت مجموعه خواستند تا درصورت امکان از نیروهای بومی برای طرح ها  استفاده شود.

 در پایان جلسه مدیر عامل جدید شرکت چوب فریم ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین جلسه در خصوص طرح و برنامه های شرکت توضیحاتی دادند و اعلام آمادگی کردند که از همه کسانی که می‌توانند در راستای اجرای طرح های زودبازده درآمدزا برای شرکت کمک استقبال می کند.

وی در ادامه :از چالش های به وجود آمده در روزهای اولیه انتصابش به خیر و نیکی یاد کرد و نوید اتفاقات خوب و آینده ای روشن برای شرکت و منطقه داد.

مهندس محمودی عنوان کرد در حالا حاضر بنا به دلایلی این شرکت نمیتواند در طرح های بزرگ تولیدی سرمایه گذاری نماید ولی با بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل داخلی شرکت بنا داریم در حوزه گردشگری و  ورزشی فعالیت کنیم تا قطعا در این زمینه از نیروهای تحصیل کرده بومی منطقه مرتبط با این حوزه استفاده خواهد شد .

 همچنین مدیریت شرکت با بیان این موضوع که شرکت چوب فریم هویت مردم منطقه بوده که سالها مردم منطقه با کتار و تلاش در این شرکت روزی به سفره های خانواده خود میبردند و ابراز امیدواری نمود که انشالله در آینده نزدیک بتوانیم بخشی از ظرفیت ها استفاده شود تا شاهد رونق اقتصادی در این منطقه باشیم.

آقای محمودی با بیان این موضوع که همیشه شرکت چوب فریم با استفاده از تجهیزات ( ماشین آلات سنگین راهسازی ، کامیون آتش نشانی) و دیگر امکانات در راستای رفاه و امنیت مردم منطقه اقدام نموده و همیشه کنار مردم خواهد بود.

در پایان مهندس محمودی با ابراز خرسندی از حضور بزرگان در این جلسه  از حاضرین خواست تا کمیته ای با هماهنگی بخشدار محترم بخش دودانگه تشکیل شود و جلسه ای ماهانه همفکری و هم اندیشی برای موضوعات منطقه در دفتر اینجانب برگزار گردد.

روابط عمومی شرکت چوب فریم