انتخابات ریاست جمهوری «که در پیش روی ما است اگر ان‌شاءالله با خوبی و شُکوه و عظمت برگزار بشود، یک دستاورد بزرگ برای ملّت ایران است.اینکه بعد از حادثه شهادت رئیس‌جمهور محترم «مردم جمع بشوند با آراء بالا مسئول بعدی را انتخاب بکنند، انعکاس این در دنیا انعکاس فوق‌العاده‌ای است»مقام معظم رهبری ۱۴۰۳/۰۳/۱۴»

لذا «انتخابات خیلی مهم است و در درجه‌ی اوّل هم مشارکت مهم است. بعد هم نگاه کنید ببینید چه کسی به ملاکهای انقلاب نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت ملاکهای انقلاب را دارد؛ اینها را اگر ملاحظه کنید، شاید بتوانید مثلاً یک انتخاب خوبی داشته باشید.

مقام معظم رهبری » ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ »

محمودی سرپرست شرکت چوب فریم بیان داشت: با عنایت به تاکید "مقام  معظم رهبری و ولایت مشارکت در انتخابات و انتخاب کسی که به ملاک های انقلاب نزدیک تر است " اظهار داشت: برخود وظیفه میدانم ضمن شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، تلاش میکنم تا نزدیکان و آشنایان را در حضور پای صندوق های رای ، ترغیب نمایم و این را جزء وظایف اصلی خود می دانم.

محمودی همچنین خطاب به همکاران ارزشمند شرکت چوب فریم و خانواده های محترمشان، همنچنین اهالی محترم بخش دودانگه ساری و دهستان بنافت گفت: امروز همدلی بین مردم و انتخاب صحیح فرد اصلح تراز بین شش نامزد محترم می تواند سرنوشت کشور را بهتر از گذشته و به سمت توسعه  سوق دهد و آینده فرزندان را نیک تر رغم بزند.

محمودی همگان را دعوت نمود تا در روز جمعه 8تیر 1403 با حضور در مراکز اخذ آراء ، یک بار دیگر به جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم ایران اسلامی لبیک بگویند.

روابط عمومی و پایگاه مقاومت شهید اسکندری شرکت چوب فریم