مدیرعامل هلدینگ آینده پویا با بیان اینکه اقدامات لازم برای توسعه گردشگری و جذب گردشگران در شرکت فریم ساری در دست پیگیری است، گفت: سرمایه‌گذاری لازم برای فعال‌سازی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های گردشگری منطقه ضرورت دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، دکتر افشار فتح‌الهی مدیرعامل به همراه رئیس و سایر اعضا هیئت مدیره هلدینگ آینده پویا از شرکت صنایع چوب فریم در روستای سنگده ساری بازدید کردند. همچنین جلسه هیات مدیره هلدینگ آینده پویا به منظور بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شرکت چوب فریم در محل این شرکت تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا در این رابطه اظهار داشت: بعد از مطالعه‌ای که مشاور طرح سرمایه‌گذاری شرکت فریم انجام داد، هیئت مدیره هلدینگ آینده پویا در شرکت فریم حضور یافت و ابعاد مختلف پروژه توسط مشاور طرح توضیح داده شد.

دکتر فتح‌الهی ادامه داد: با توجه به شرایط اجتماعی و اقلیمی منطقه، توصیه مشاور بر این بود که بهترین فعالیتی که می‌توان برای این شرکت تعریف کرد، فعالیت‌های گردشگری است؛ به همین منظور 3 فاز برای توسعه گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی در شرکت فریم تعریف شد.

وی با بیان اینکه فاز اول پروژه که زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی است به تصویب هیئت مدیره رسید، تصریح کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه گردشگری در شرکت فریم تعریف شد که به مرور آگهی فراخوان آن منتشر می‌شود.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا در پایان اظهار امیدواری کرد که با کمک و همراهی بخش خصوصی و به ویژه با اولویت فعالان بخش خصوصی استان مازندران طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در شرکت فریم اجرایی شود.